Πέρασαν περίπου 10 χρόνια από το πρώτο e-twinning πρόγραμμα στο σχολείο και από τότε το Αριστοτέλειο κολλέγιο εκπονεί τέτοιου είδους Ευρωπαϊκά προγράμματα κερδίζοντας σε ετήσια βάση Εθνική και Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας. Το αποκορύφωμα ήταν η περσινή Ευρωπαϊκή πρωτιά και η βράβευση στο Ευρωπαϊκό συνέδριο e-twinning στη Μάλτα.
Το πρόγραμμα e-twinning είναι μια Ευρωπαϊκή δράση όπου 25 μαθητές της Β’ Γυμνασίου του Αριστοτελείου κολλεγίου συνεργάστηκαν με μαθητές από 13 σχολεία από 7 διαφορετικές χώρες κατά το τρέχον σχολικό έτος. Το e-twinning αποσκοπεί στο να αποκομίσουν οι μαθητές παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη με έναν τρόπο που ενσωματώνεται ομαλά στη συμβατική μάθηση και της προσδίδει επιπλέον αξία. Το θέμα του προγράμματος ήταν «Πράσινη Πληροφορική». Οι χώρες που συνεργάστηκαν ήταν: Κροατία, Γαλλία, Ισπανία, Λετονία, Λιθουανία, Τουρκία. Οι μαθητές αρχικά σχεδίασαν το λογότυπο της ευρωπαϊκής ομάδας, όπου στο διαγωνισμό που ακολούθησε νίκησε το λογότυπο της μαθήτριάς μας Ευαγγελία Γαντά. Το σημαντικότερο όφελος από μια τέτοια διαδικασία είναι ότι έμαθαν να συνεργάζονται μεταξύ τους τόσο σε εθνικό αλλά και σε διακρατικό επίπεδο, αφού πολλές εργασίες διεκπεραιώθηκαν σε συνεργασία με τους μαθητές των άλλων χωρών. Δημιούργησαν συννεφόλεξα, παρουσιάσεις, κουίζ, ηλεκτρονικά περιοδικά, αφίσες κα. Στα πλαίσια της δημιουργικής γραφής οι μαθητές 4 χωρών έγραψαν τη δική τους ιστορία. Ταυτόχρονα δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που απευθυνόταν σε ενήλικες και το απάντησαν εκπαιδευτικοί από όλες τις χώρες, Τέλος, οι μαθητές διεξήγαγαν έρευνα για ‘πράσινες’ διαδικασίες στο σχολείο τους και έκαναν προτάσεις για υιοθέτηση καλών πρακτικών. . Όλα τα παραπάνω εκπονούνται με δωρεάν online λογισμικά και εργαλεία συνεργατικής μάθησης και φυσικά την πλατφόρμα του Twinspace. Καταληκτικά αποτελέσματα λοιπόν είναι η υιοθέτηση καλών πρακτικών της Πράσινης Πληροφορικής και η διάχυσή τους στο σχολείο.
Η υπεύθυνη καθηγήτρια ήταν η κα Κοκκίνου Ελένη, ενώ οι συμβουλές και η μεγάλη εμπειρία της φιλολόγου Παπαχρήστου Μαρίας κρίθηκαν πολύτιμες. Οι μαθητές που συμμετείχαν ήταν: από το τμήμα β1: Βαβαρούτα Στ., Βουρβουτσιώτης Χ, Γαντά Ευ., Γεωργιάδης Έ, Γιαγκούδης Αθ., Γκροζούδη Α., Γκροζούδη Β., Ζαπρίδης Α, Κορμπέτη Μ., Λιακάκη Γ, Λυσσούδης Η και Τσαμπάκαλος Ι. Από το τμήμα β2: Μανωλάκογλου Δ., Μουσενίκα Ά, Ντζιόκας Π, Ξάφης Δ, Ουζουνίδου Α., Παπάζογλου Αικ., Πασματζίδης Γ., Πετρίδης Αθ., Στάθης Κ., Τουμανίδης Γ. Τρακοσάρης Ν, Τσάνταλη Μ και Τσαλδάρης Δ. Ιδιαίτερη ήταν η βοήθεια του μαθητή της Γ’ γυμνασίου Γκούλη Γ.